Szukaj na tym blogu

ANIELSKIE KALENDARIUM

29 września - święto Archaniołów
2 października święto Aniołów Stróżów
Nie udało ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie? A może po przeczytaniu notki, masz jakieś pytanie dodatkowe? Może nie wiesz, w której notce może być potrzebna ci informacja? Wszystkie komentarze (pytania) zostawiajcie na blogu komentarzowym: tutaj

poniedziałek, 22 stycznia 2007

Aloha van Daath

Wprowadza cię w królestwo tajemnej siły nicości. Tutaj nie istnieje nic i jednocześnie istnieje wszystko.

Zacznij od doskonalenia tej siły. Istnieją prądy, na które jako człowiek jesteś narażony, których jesteś częścią, na które współoddziałujesz poprzez swoje działanie, być może nie będąc nawet tego świadomy. Uwidacznia się to np. w zachowaniach grupowych, w normach społecznych, konstelacjach rodzinnych. W tych sprawach nie możesz działać swoją energią. Nawet pustelnik, któremu wydaje się, że wycofał się ze świata, ma swoje miejsce na ziemi i nadal działa w strukturze wielkiej całości.

Obowiązuje tutaj zasada zajmowania się działającymi siła: dobre siły umacniają, zaś siły przeszkadzające stopniowo burzą.
Odpowiedz sobie na pytania: Jakie siły wniosłem w świat? Jakie uczucia, myśli i słowa pochodzą z mojego serca, wypływają tak naprawdę z mojego przekonania, a jakie przyjąłem z zewnątrz?
Wraz z Aloha van Daath zaczyna się usuwanie własnych ograniczeń i cudzych przekonań.


Myślę jednak nie jestem myślą. Czuję, jednak nie jestem swym uczuciem.
Działam, jednak nie jestem swym działaniem. Żyję, jednak nie jestem swym życiem.
Kto albo co myśli, czuje, działa i żyje poprzez mnie? Jakie siły we mnie
działają?

Twoja rola polega na współdziałaniu. Zacznij aktywnie kształtować swoje życie i poznawać siebie.
PRZESŁANIE: Używanie siły nicości oznacza podążanie za siłą, która jest z tobą.

Translate