Szukaj na tym blogu

ANIELSKIE KALENDARIUM

29 września - święto Archaniołów
2 października święto Aniołów Stróżów
Nie udało ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie? A może po przeczytaniu notki, masz jakieś pytanie dodatkowe? Może nie wiesz, w której notce może być potrzebna ci informacja? Wszystkie komentarze (pytania) zostawiajcie na blogu komentarzowym: tutaj

piątek, 26 stycznia 2007

Archanioł Michał

Pojawia się w twoim życiu, aby przypomnieć ci o twoim świetle, twojej odwadze, twojej woli i ogromnych możliwościach działania. Niezależnie co chciałbyś zacząć robić i na jakim odcinku swojego życia właśnie jesteś, zachęca cię do tego, abyś wypełniał swoje zadania z odwagą, zapałem i siłą. We wszystkich planach, które zaczynasz realizować, wręcza ci miecz umiejętności jasnego różnicowania i bierze cię pod opiekuńcze skrzydła. Jest Bożą wolą w działaniu.

Zwiększaj swoją siłę, a przez to zwiększasz Wolę Bożą. Poznaj tę siłę! Przywołaj ją! Archanioł Michał wzywa cię do tego, abyś walczył o swoje prawo.

PRZESŁANIE: Wyznaczcie sobie cele. Pozwólcie prowadzić się woli Bożej. Zaufajcie drodze, która otworzy się przed wami. Boża wola jest mądra, jasna i służy zarówno tobie, jak i wspólnemu dobru.
—*—*—
MODLITWA

Ukochany Michale Archaniele, proszę, abyś uwolnił mnie od wszystkich krępujących więzów.
Umocnij moją wiarę w dobro tkwiące w ludziach i w boską Opatrzność!
Chroń mnie w każdej chwili życia!
Niech towarzyszy mi zawsze jeden z Twoich aniołów. Spraw, abym niósł pomoc moim bliźnim! Dziękuję Ci!
*
PRZYWOŁANIE

Michale Archaniele! Pomóż mi! Pomóż mi! Pomóż mi!
Michale Archaniele, przybądź do mojego życia!
Michale Archaniele, wybaw mnie z tego stanu, wybaw mnie od złego!
Uwolnij mnie od tych przytłaczających energii.
Uwolnij mnie od…/Pomóż mi w… (tutaj podaj swoje osobiste prośby).
Odwiedź mnie od pokus, chroń moje życie i prowadź mnie do zwycięstwa nad moim niższym
“ja”.
Michale Archaniele! Pomóż mi! Pomóż mi! Pomóż mi!
Michale Archaniele, przybądź do mojego życia!
Michale Archaniele, wspieraj mnie! Chroń, moją rodzinę, mój dom, wszystko co do mnie należy!
Potężne Jam Jest Obecnością, Jam Jest tutaj i Jam Jest instrumentem dla siedmiu promieni i
archaniołów!
Nie wycofam się. Wytrwam. Nie będę zwlekał i przemówię.
Jam Jest instrumentem woli Bożej, która wypełnia się zawsze.
Tutaj Jam Jest, niech pomoże mi Boże światło!
W imię Michała Archanioła i Jego legionów, Jam Jest wolny i na zawsze takim pozostanę, i żadna
moc – wewnętrzna ani zewnętrzna – nie może mi tej wolności odebrać!

Translate