Szukaj na tym blogu

ANIELSKIE KALENDARIUM

29 września - święto Archaniołów
2 października święto Aniołów Stróżów
Nie udało ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie? A może po przeczytaniu notki, masz jakieś pytanie dodatkowe? Może nie wiesz, w której notce może być potrzebna ci informacja? Wszystkie komentarze (pytania) zostawiajcie na blogu komentarzowym: tutaj

wtorek, 25 września 2007

Modlitwa ochronna


Przede mną Rafał,
za mną Gabriel,
po mojej prawej stronie Michał,
po mojej lewej stronie Uriel.
Otacza i ochrania mnie
boskie światło,
teraz i na wieki.
Przede mną Rafał,
za mną Gabriel,
po mojej prawej stronie Michał,
po mojej lewej stronie Uriel,
nade mną Jofiel,
pode mną Zafkiel,
pośrodku Haniel.
Chroniony i ukryty w boskim bycie.
Pośrodku sześcioramiennej gwiazdy,
w ochronnej kuli
błyszczy i promieniuje "JESTEM, który JESTEM"

Translate