Szukaj na tym blogu

ANIELSKIE KALENDARIUM

29 września - święto Archaniołów
2 października święto Aniołów Stróżów
Nie udało ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie? A może po przeczytaniu notki, masz jakieś pytanie dodatkowe? Może nie wiesz, w której notce może być potrzebna ci informacja? Wszystkie komentarze (pytania) zostawiajcie na blogu komentarzowym: tutaj

wtorek, 25 września 2007

Obecność Anioła

Nikt, kto zobaczył anioła lub nawiązał z nim kontakt, nie wątpił ani przez chwilę, ża ma do czynienia właśnie z nim. Wrażenia ze spotkania z aniołem nie da się pomylić z niczym innym. Dla kontaktu z aniołem charakterystyczne są ciepło i światło

//i nagle dotknęło mnie światło/ przepłynęło przez mnie ciepło/ strumień energii dodał mi odwagi/ czułem, jak unoszę się do góry/ przeszła mnie świętość i wypełniła mnie/ przepłynął przez mnie strumień nieskończonej milości i wdzięczności//;

Wszyscy, którzy doświadczyli kontaktu z aniołem, mówią o cieple, dobroci, miłości i promieniującym, iryzującym świetle o świetlistej barwie lub o odżywszym promieniującym, nadziemskim, białym, czystym połysku.

Obecność anioła wypełnia człowieka radością, głeboką czcią i wielkim szczęściem. Anioły objawiają się po to, aby nas umocnić i podnieść na duchu. Przynoszą pomoc, przesłania, promienie nadzieii, wyroki itd. Kiedy materializują się, ich światło promieniuje szeroko, ponieważ nie są związane z żadną formą i dlatego mogą ukazywać się w dowolnej postaci. Są wolne. Ich promieniowanie jest przepełnione miłością i dobrem.

Kiedy przybywa anioł, ludzie często czują ciepło, spokój, bezpieczeństwo, ufność. Niekiedy możemy doznać wruszenia tak silnego, że łzy same płyną.

Translate