Szukaj na tym blogu

ANIELSKIE KALENDARIUM

29 września - święto Archaniołów
2 października święto Aniołów Stróżów
Nie udało ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie? A może po przeczytaniu notki, masz jakieś pytanie dodatkowe? Może nie wiesz, w której notce może być potrzebna ci informacja? Wszystkie komentarze (pytania) zostawiajcie na blogu komentarzowym: tutaj

niedziela, 28 listopada 2010

Modlitwa do Anioła Stróża - 2

Miły Bogu Aniele, który mnie pod Twoją świętą opiekę oddanego, od początku mego życia bronisz, oświecasz i mną kierujesz; czczę Cię i kocham jako mojego patrona i Opiekuna.
Twojej opiece zupełnie się oddaję, proszę Cię pokornie, abyś mnie nie opuszczał, choć jestem niewdzięcznym i przeciw świętym natchnieniom Twoim wykraczam; lecz abyś mnie, gdy błądzę, łaskawie poprawiał; gdy upadnę, podźwignął; nieumiejętnego nauczał; strapionego pocieszał, w niebezpieczeństwie zostającego ratował, aż mnie do wiecznej szczęśliwości w niebie doprowadzisz.
Amen

Translate