Szukaj na tym blogu

ANIELSKIE KALENDARIUM

29 września - święto Archaniołów
2 października święto Aniołów Stróżów
Nie udało ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie? A może po przeczytaniu notki, masz jakieś pytanie dodatkowe? Może nie wiesz, w której notce może być potrzebna ci informacja? Wszystkie komentarze (pytania) zostawiajcie na blogu komentarzowym: tutaj

niedziela, 5 grudnia 2010

Modlitwa do Ducha Świętego

modlitwa poranna

Przyjdź Duchu Święty, a poranek dzisiejszy i dzień cały stanie się jasny.
Przyjdź Duchu Święty, a wszyscy, którzy rozpoczynają pracę, zjednoczą się, aby dobrze działać.
Przyjdź Duchu Święty, tam bowiem, gdzie Ty jesteś, znika lenistwo, giną złe obyczaje.
Przyjdź Duchu Święty, a przed Twoją miłością ustąpią nasze pyszne ambicje.
Przyjdź Duchu Święty, dniem dzisiejszym kieruj i rządź.
Bądź z nami i niech wszystko dzisiaj będzie dobre i nowe. Amen.

modlitwa wieczorna

O Duchu Przenajświętszy, przyjdź i oświeć me serce. Tyś jest najwyższym Kierownikiem wszystkich sumień ludzkich, racz mi użyczyć daru sumienia delikatnego, wrażliwego na święte Twe natchnienia. Pozwól mi w Twoim świetle ocenić miniony dzień, daj mi łaskę żalu za popełnione grzechy, niewierności, wzbudź we mnie mocne postanowienie poprawy. Racz moje serce napełnić ogniem Twej świętej miłości. Amen.

Translate