Szukaj na tym blogu

ANIELSKIE KALENDARIUM

29 września - święto Archaniołów
2 października święto Aniołów Stróżów
Nie udało ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie? A może po przeczytaniu notki, masz jakieś pytanie dodatkowe? Może nie wiesz, w której notce może być potrzebna ci informacja? Wszystkie komentarze (pytania) zostawiajcie na blogu komentarzowym: tutaj

wtorek, 16 stycznia 2024

Siły anielskie, modlitwy do ANIOŁÓW

ANIOŁ DOSKONAŁOŚCI - Mistrzu, jestem gotowy. Objaw mi uniwersalną prawdę. Chcę podążać za światłem mojej duszy.

ANIOŁ NAUKI - Aniele nauki, Boży posłańcu świetlistego wsparcie. Proszę cię, byś działał w moim życiu. Ucz mnie tego, co jest dla mnie ważne w danej chwili. Prowadź mnie, bądź przy mnie na mojej życiowej ścieżce, oświecaj mi ją, bądź moim drogowskazem. Bardzo Cię o to proszę.

ANIOŁ PODSTAWY - Od teraz szanować będę siłę, która mi towarzyszy i wprawia w ruch moje ciało. Pozwól mi poznać głębię tej siły, obdarzać ją szacunkiem i miłością. Niech tak się stanie.

ANIOŁ UZDROWIENIA - Aniele uzdrowienia, dziękuję ci za twoją mądrość. Proszę, byś zawsze był przy mnie. Prześlij wskazówki, jak pokonać ból/cierpienie tu podaj imię swoje lub osoby, o zdrowie której się modlisz. Dziękuję za twoją pomoc.

ANIOŁ TROSKI PEŁNEJ MIŁOŚCI - Aniele troski pełnej miłości, dziękuję ci za to, że działasz w moim życiu, za twoją miłość i za to, że mi pomagasz. Za otuchę, którą mu przynosisz, za miłość, która teraz przepełnia me serce. Dziękuję z całego serca.

ANIOŁ KOMUNIKACJI - Może się zjawić przy tobie, gdy tylko o nim pomyślisz. Świetlista siło, proszę obdarz mnie lekkością i radością w przyjmowaniu teraźniejszości. Wskaż mi drogę świetlistego rozwiązania mojej obecnej sytuacji. Bądź przy mnie. Cieszę się, że działasz w moim życiu. Dziękuję.


Translate