Szukaj na tym blogu

ANIELSKIE KALENDARIUM

29 września - święto Archaniołów
2 października święto Aniołów Stróżów
Nie udało ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie? A może po przeczytaniu notki, masz jakieś pytanie dodatkowe? Może nie wiesz, w której notce może być potrzebna ci informacja? Wszystkie komentarze (pytania) zostawiajcie na blogu komentarzowym: tutaj

sobota, 20 stycznia 2024

Siły Anielskie - modlitwy do ARCHANIOŁÓW

ARCHANIOŁ MICHAŁ - Archaniele Michale, proszę uwolnij mnie od wszystkich krępujących więzów. Umocnij moją wiarę w dobro, które jest w ludziach i w boską Opatrzność. Chroń mnie w każdym momencie mojego życia. Dziękuję Ci!

ARCHANIOŁ CHAMUEL - Archaniele Chamuelu, przybądź do mego życia, rozpal w moim sercu różowy płomień, tak by świecił na cały świat. Wspieraj mnie. Naucz mnie poświecenia i głębokiego zaufania. Naucz mnie szacunku do życia. Dziękuję Ci!

ARCHANIOŁ RAFAŁ - Archaniele Rafale, jestem chroniony w uzdrawiającej OBECNOŚCI BOGA. Moja istota jest wiecznie doskonała. Dziękuję za przewodnictwo, radę i uzdrawiające siły mojego bytu. Dziękuję z całego serca.

Translate