Szukaj na tym blogu

ANIELSKIE KALENDARIUM

29 września - święto Archaniołów
2 października święto Aniołów Stróżów
Nie udało ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie? A może po przeczytaniu notki, masz jakieś pytanie dodatkowe? Może nie wiesz, w której notce może być potrzebna ci informacja? Wszystkie komentarze (pytania) zostawiajcie na blogu komentarzowym: tutaj

wtorek, 25 września 2007

Prośby do Anioła Stróża

Święty Aniele, mój doradco, natchnij mnie,

Święty Aniele, mój obrońco, strzeż mnie,

Święty Aniele, mój wierny przyjacielu, wspomóż mnie,

Święty Aniele, mój pocieszycielu, wzmocnij mnie,

Święty Aniele, mój bracie, broń mnie,

Święty Aniele, mój nauczycielu, poucz mnie,

Święty Aniele, świadku wszystkich moich uczynków, oczyść mnie,

Święty Aniele, mój wspomożycielu, ratuj mnie,

Święty Aniele, mój orędowniku, módl się za mną,

Święty Aniele, mój przewodniku, prowadź mnie,

Święty Aniele, moja światłości, oświeć mnie,

Święty Aniele, któremu Bóg kazał mnie prowadzić, kieruj mną.

Translate