Szukaj na tym blogu

ANIELSKIE KALENDARIUM

29 września - święto Archaniołów
2 października święto Aniołów Stróżów
Nie udało ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie? A może po przeczytaniu notki, masz jakieś pytanie dodatkowe? Może nie wiesz, w której notce może być potrzebna ci informacja? Wszystkie komentarze (pytania) zostawiajcie na blogu komentarzowym: tutaj

piątek, 1 lutego 2008

Afirmacje i Mantry

Afiramcja jest pozytywnym obrazem myślowym, zdaniem, które poprzez nieustatnne (wewnetrzne) powtarzanie zostaje naładowane energią.

Podczas wymawiania afirmacji aktywowane są świetliste siły z pomocą sfer duchowych. Dzięki nim te energie mogą zagęszczać się objawiać w świecie materialnym.

Niewidzialne królestwa działają po tamtej stronie czasu i przestrzeni. Jedna minuta moze oznaczać wieczność i na odwrót. Kiedy przez jakiś czas ładowałeś afirmację energią, uwolnij ją. Strach i drżliwość odejdą, kiedy przywołasz siłę światła i spróbujesz się nią otulić. W ten sposób bez obaw mżesz wyjść naprzeciw wszystkim ciemnym siłom.

Przykłady Afirmacji:
  • Anioły otaczają mnie i ochraniają.
  • Jest we mnie światło.
  • Jestem wspaniale chroniony w Świetle Aniołów.
  • Z Bogiem wszystko jest mozliwe.
  • O anielskie siły, dzialające przez mnie teraz i zawsze!
  • O Aniolowie, jesteście przy mnie teraz i zawsze.
  • O Aniolowie, prowadxcie mnie do właściwego miejsca, do właściwego czasu i nakazujcie mi czynić to, co właściwe.
Mozna tez samodzielnie ułozyć afirmację, ale nalezy pamiętać by pojawiło się w niej zadne przeczenie (np. ciemność nie ma do mnie zadnego dostępu; lub Nie jestem zdany na niczyją łaskę). Poniewaz nasza podświadomość nie rozpoznaje przeczenia i czyta zdanie z pominięciem zaprzeczenia. Efekt będzie, więc przeciwny od zamierzonego.
Dla ochrony przed atakami ciemnych sił:
  • Boskie Światło, jesteś dla mnie tarczą, dzięki tobie ustępują wszystkie cienie.
  • W imie Jezusa Chrystusa, pokaz mi swoje światło!
  • W imię mojego potężnego JESTEM, pokaz mi swoje światło!
  • W imię Boga, idź precz Szatania!
***
Mantra składa się ze świętych sylab i działa podobnie jak afirmacja; róznica polega na tym, że podczas wypowiadania mantry aktywowane są siły duchowe, a nie umysłowe.
Kiedy to sylaby, których nie rozumiemy (np. tybetańskie mantry takie jak: "Om mani padme hum") i powtarzamy je cały czas w jednakowym rytmie wówczas uspokaja się nasz umysł i nasze uczucia, umozliwiając wyzszej siłe działania przez nas samych. Mantra uspokaja rozum i aktywuje "święte" energie.
Gdy zaczynasz wymawianie mantry, próbój zawsze wprowadzić się w stan rytmicznego mruczenia, aby słowa stawały się coraz mnie wazne i mruczenie mogło działać uspokajająco na twoje myśli.
  • Mantra na uzdrowienie: "Pomaga i leczy boską siłę".
  • Mantry do nawiązania kontaktu z Aniołami: "Towarzyszy mi blask Aniołw". "Aniele, zadziałaj we mnie, ze mną i przeze mnie".
  • Mantry do wzmocnienia w sobie swiatła: "Ojciec, matka, ogień, płomień, światło i ja jesteśmy jednością". "JESTEM światłem". "Światło jest we mnie, światło jest wokół mnie, światło przenika kazdą komorkę mojego bytu".

Translate