Szukaj na tym blogu

ANIELSKIE KALENDARIUM

29 września - święto Archaniołów
2 października święto Aniołów Stróżów
Nie udało ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie? A może po przeczytaniu notki, masz jakieś pytanie dodatkowe? Może nie wiesz, w której notce może być potrzebna ci informacja? Wszystkie komentarze (pytania) zostawiajcie na blogu komentarzowym: tutaj

niedziela, 3 lutego 2008

Przywołanie

Jest wzmocnioną formą modlitwy. Dzięki niemu za pomocą własnej siły, przyzywasz siłę większą i dostojniejszą od siebie. Formuła przywołania powinna być powtarzana przynajmniej 3 razy, jedna po drugiej, aby zgromadzić energię i wysłać ją z wielką siłą.
Potem należy się uspokoić i wczuć się w to, co się dzieje. Czasem zaczyna się odczuwać ciepło w określonym punkcie ciała. Czasem jest to ucisk w określonym miejscu czy nagłe oświecenie.

Pozwól, by działo się to, co powinno. Zaufaj.
Przywołanej przez siebie sile mozesz zadawać pytania. Wsłuchaj się w otrzymane odpowiedzi. Jeśli nie rozumiesz ich od razu, pozwól dzialać ich przesłaniu, aż samo otworzy się przed toba, myśl przy tym obrazami i wsłuchaj się w to, co mówi ci twój wewnętrzny glos. Idź za wskazówkami. Zaufaj im.

Jeśli chcesz uwolnić się od starych zahamowań i skrępowań,
przywołaj legiony Archanioła Michaela.

  • W imię mojego potężnego JESTEM przywołuję legiony światła, legiony Archanioła Michaela. Uwolnijcie mnie! Przetnijcie wiążące mnie pęta! JESTEM wolny. JESTEM wiecznie wolny.
  • W imię mojego potężnego JESTEM przywołuję Anioły światła, aby rozświetliły przestrzeń, prowadziły ludzi i działały tutaj w sposób wzmocniony. JESTEM ogniem, płomieniem, światłem boskości.
  • Przywołuję światło boskiego porządku. Archaniele Michaelu, otocz mnie swoim niebieskim światłem ochrony i mocy. - powtórz to 3 razy.
  • Aby ochronić tę przestrzeń, przywołuję Anioły niebieskiego promienia. Ochrońcie tę przestrzeń, aby wszystko, co się w niej dzieje było zgodne z boskim źródłem. - powtórz to 3 razy. Podczas wymawiania tych słów możesz sobie wyobrazić, jak Anioł niebieskiego promienia ustawia się przy wejściu i czterech i w czterech rogach pomieszczenia.

Translate